In deze tijd is online bestellen een absolute must. Zo ook bij Outfit Company Wear.
Diana van Affaire is bij Outfit Company Wear verantwoordelijk voor het beheer van de klantenwebshops.
In deze blog vertelt ze enthousiast over de meerwaarde voor de klant.
“Om het voor onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken, hebben wij gepersonaliseerde webportals ontwikkeld. Als het assortiment van de klant is bepaald, ga ik aan de slag en maak ik een webshop op maat. Helemaal in de huisstijl van de klant. Alle producten die de klant heeft uitgekozen zijn hierin terug te vinden.
De producten worden gefotografeerd met logo’s zodat je een juist beeld krijgt van wat je besteld. Het is dan slechts nog een kwestie van selecteren en bestellen. Easy peasy, zonder gedoe.”
Het scheelt voor de klant veel tijd en de kans op miscommunicatie over een bestelling is door dit systeem te verwaarlozen. Inmiddels bestelt 80% van de klanten via de persoonlijke webshop. Klanten kunnen hun medewerkers, indien gewenst, ook zelf laten bestellen via een puntensysteem. Elke medewerker krijgt dan een x aantal punten(budget) toegekend die zij vrij in kunnen vullen. Super flexibel.
Hieronder hebben we de voordelen voor je op een rijtje gezet:
- Gemakkelijk, foutloos en snel bestellen
- Je kunt altijd terugkijken wat je hebt besteld
- De levertijd is inzichtelijk
- Controle op financiën en budgetten
- Volautomatisch proces
- Gebruik per medewerker en registratie van maten
Leuker kunnen we het niet voor je maken….en makkelijker eigenlijk ook niet 😉
Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden?
Bel ons gerust. T: 0183-634377. Wij demonstreren je graag hoe het werkt!
Diana van Affaire
Outfit Company Wear